11-01-2012, 08:59 AM
peter Skrev:Hej
Jeg tror at vi flytter fokus over på biler istedet for ure, og det passer mig fint, men jeg tror at vi ender i et biltræf istedet for et egentligt UR12, men jeg synes at Danny skal lave det biltræf/urtræf, for jeg vil gerne deltage, i et træf hvor bilerne kommer i fokus, for hvordan kan vores ure hamle op med den bilsamling, og med hensyn til sikkerheden er det jo ikke noget problem, for bilerne tager alt fokus væk fra urene, så til Danny du skal endelig fortsætte planlægningen, jeg glæder mig til at se den flotte samling af biler, og med med den meget billige pris du skriver kan der jo også sideløbende holdes et UR12 i Glamsbjerg.![]()
MVH Peter
Hej Peter
Det tror jeg du har ret i.
Jeg har også kun set dette arrangement som en backup plan hvis igen andre ville arrangere ur12. Da Claus allerede er igang med at finde ud af noget med ur12, ser jeg gerne at mit arrangement flyttet til sommer med lidt færre deltagere max 25, da dette vil kræve lidt færre omrokeringer i garagen.
Så kan det godt være at prisen stiger til 300 kr. snude men det overlever folk vel nok.
Hilsen
Danny

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)