De fem positioner (og en fisk) ...
Atter et underholdende, indholdsrigt & læseværdigt indlæg fra dig Steff_DK – tak for det.......og til Geodoc ;-}

Som nævnt andetsteds, finder jeg også (hvem gør ikke) Walt Odets reviews & artikler vedr. ure helt unikke &
lærerige indenfor vores hobby. Som det blev nævnt for ganske nylig på TimeZone, så bliver en erstatning for
Odets nok mere end alminelig svær at finde. Ikke mange der har økonomi til samlinger som han havde, samt
interesse, teknisk forståelse & evne til at formidle videre. All in one var han!

Jeg har adskillige gange spurgt til, hvorfor han stoppede med ure – eller hvorfor han stoppede på TimeZone.
Det tætteste jeg er kommet på et svar er noget i retning af, at han har kastet sig over andre interesser – kunst,
historie etc. For egen regning, tror jeg nu også noget personligt fnidder på bl.a. TimeZone har været medvirkende
til han har trukket sig!
Man kunne selvfølgelig sende manden en mail, eller bestille en tid på hans klinik, for at spørge – men det kunne misforstås af konen İmage

Billedet af din smukke Blancpain, er noget der spontant kan få mig til, at råbe HØJT; Merde – hvor jeg elsker ure ;-}

İmage
Cheers, Jesper
Svar

Beskeder i denne tråd
De fem positioner (og en fisk) ... - af Steff_DK - 29-07-2012, 04:56 AM
Re: De fem positioner (og en fisk) ... - af Jesper Geisler - 29-07-2012, 12:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)