07-08-2012, 08:22 PM
Jeg ville kigge mere til ebay.de - den tyske version har langt færre uorignale sager - selv om man også der skal være lidt på mærkerne. I UK SKAL man generelt være mere på mærkerne overfor f.eks. ændrede skiver og frankenstein - samt om de faktisk er fra UK, eller Indien eller andre mere eksotiske steder, hvor der bestemt kan gøres gode handler, men også meget let er manglende originalitet
Jeg ville ikke svømme normalt med vintage, har specielle ure til strand og hav, men hvis en urmager trykprøver dem inden sæsonen og siger god for det - at pakninger virker ok, så ville jeg godt turde - specielt med en del Seamaster modeller - og generelt absolut også med alle Oystertype Rolex som er med rimeligt friske pakninger og trykprøvede
vh
Jeg ville ikke svømme normalt med vintage, har specielle ure til strand og hav, men hvis en urmager trykprøver dem inden sæsonen og siger god for det - at pakninger virker ok, så ville jeg godt turde - specielt med en del Seamaster modeller - og generelt absolut også med alle Oystertype Rolex som er med rimeligt friske pakninger og trykprøvede
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)