Introduktion - og spørgsmål omkring et godt ur til kæresten
Hej Peter.

Tusind tak for hurtigt og fremragende forslag.

pbr Skrev:Og prismæssigt, så bevæger vi os slet ikke i 12-14K lejet, medmindre det skal være massivt guld ! Et Seamaster, guld på stål, fra 1960´erne vil typisk kunne fås i en rigtig pæn stand til mellem 3-4.5 K og et Constellation vil ligge mellem 4.5-8.5 K alt efter stand.
Jeg må vist indse at jeg ganske enkelt ikke har fået undersøgt vintage-markedet godt nok, for jeg fik umiddelbart indtrykket af at netop vintage ure ville være væsentligt dyrere end beskrevet her. Jeg kan kun give dig ret i at 34-36 mm i min optik virker som passende størrelse for dameur, og ingen tvivl om at et vintage Omega med sikkerhed ville være et glimrende gaveforslag der ville falde i god jord hos kæresten Icon_cool

Som du skriver er DBA og Ebay nok ikke de fora som man skal finde vintage-ure igennem, så jeg må i gang med at sondere internettet lidt yderligere i de sene nattetimer når kæresten er gået til køjs Icon_e_smile

Findes der egentligt nogen oversigt på internettet hvor man kan få et nogenlunde indblik i hvad priserne cirka ligger på for vintage ure?

hilsen,
Michael

PS. Dit sorte Constellation må siges at være yderst lækkert...!! Nam, nam Icon_e_wink
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Introduktion - og spørgsmål omkring et godt ur til kæresten - af Kongelunden - 16-09-2012, 02:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)