Introduktion - og spørgsmål omkring et godt ur til kæresten
Kongelunden Skrev:Findes der egentligt nogen oversigt på internettet hvor man kan få et nogenlunde indblik i hvad priserne cirka ligger på for vintage ure?

PS. Dit sorte Constellation må siges at være yderst lækkert...!! Nam, nam Icon_e_wink

Hmmm.............. den eneste måde, at få et overblik på, tror jeg er at kigge forskellige salgssider igennem. Der er en hel del både udenlandske og danske, som man kan google sig frem til. Men jeg er (efter min egen erfaring) ret sikker på, at det ligger på det niveau, som jeg beskrev før - og variationerne indenfor priserne er så afhængig af stand og originalitet.

Man skal dog ikke helt afskrive DBA og Ebay - hvad jeg blot mener er, at man skal vide lidt om, hvad man skal kigge efter, for at undgå at blive snydt. Men prøv at kigge på udvalget - og hvis du finder et ur, der ser interessant ud, så smid et link herind på siden. Der er altid en flok, som er villig til at komme med hjælp og kommentarer, så du ikke bliver snydt !!

Jeg har selv købt en del ure på disse sider.

He he ............. ja, mit sorte Constellation er et "once in a lifetime" - det er et ur, som jeg var heldig at købe fornyligt og det behøver ikke at være nogen hemmelighed, at det ligger et stykke over det førnævnte prisspan Icon_e_wink Der er flere billeder i Omega-forum her på siden.

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Introduktion - og spørgsmål omkring et godt ur til kæresten - af pbr - 16-09-2012, 03:00 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)