Introduktion - og spørgsmål omkring et godt ur til kæresten
Velkommen til forum, Michael Icon_e_wink

Jeg vil tillade mig at være kætterisk i forhold til dette forums interesse, og tage din kærestes parti Icon_e_surprised

Du nævner i dit indlæg, at din kæreste ikke er særlig ur interesseret. Hvorfor skal hun så have et ur i gave? Jeg kan godt forstå, at vi ur tosser ønsker os ure til snart sagt alle lejligheder, men i dine sko, ville jeg frem for et ur, tænke på min kæreste, og stille spørgsmålet: hvad ville HUN ønske sig? Ved at besvare dette spørgsmål korrekt, uden at spørge hende, vel at mærke Icon_e_wink , vil du give hende en gave, som hun vil være dig super taknemmelig for (da du "læser" hendes ønske) Icon_e_wink Og så kan du da sikkert godt som 2. gave, "få lov" at "liste" et ur med Icon_razz Jeg ville dog vente med at give et ur, til hun er kommet med lidt bemærkninger hid og did omkring ure - SÅ ville jeg til gengæld heller ikke spilde det mindste øjeblik, før jeg gav hende uret Icon_e_biggrin

Du skal i øvrigt have ros for, at du ønsker at give så flot en gave Icon_exclaim Og nyd så både din kæreste og den kommende fødselsdag Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Introduktion - og spørgsmål omkring et godt ur til kæresten - af Joepete_phpbb3_import15783 - 16-09-2012, 03:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)