16-09-2012, 03:10 PM
Velkommen til forum, Michael
Jeg vil tillade mig at være kætterisk i forhold til dette forums interesse, og tage din kærestes parti
Du nævner i dit indlæg, at din kæreste ikke er særlig ur interesseret. Hvorfor skal hun så have et ur i gave? Jeg kan godt forstå, at vi ur tosser ønsker os ure til snart sagt alle lejligheder, men i dine sko, ville jeg frem for et ur, tænke på min kæreste, og stille spørgsmålet: hvad ville HUN ønske sig? Ved at besvare dette spørgsmål korrekt, uden at spørge hende, vel at mærke
, vil du give hende en gave, som hun vil være dig super taknemmelig for (da du "læser" hendes ønske)
Og så kan du da sikkert godt som 2. gave, "få lov" at "liste" et ur med
Jeg ville dog vente med at give et ur, til hun er kommet med lidt bemærkninger hid og did omkring ure - SÅ ville jeg til gengæld heller ikke spilde det mindste øjeblik, før jeg gav hende uret
Du skal i øvrigt have ros for, at du ønsker at give så flot en gave
Og nyd så både din kæreste og den kommende fødselsdag
Jeg vil tillade mig at være kætterisk i forhold til dette forums interesse, og tage din kærestes parti
Du nævner i dit indlæg, at din kæreste ikke er særlig ur interesseret. Hvorfor skal hun så have et ur i gave? Jeg kan godt forstå, at vi ur tosser ønsker os ure til snart sagt alle lejligheder, men i dine sko, ville jeg frem for et ur, tænke på min kæreste, og stille spørgsmålet: hvad ville HUN ønske sig? Ved at besvare dette spørgsmål korrekt, uden at spørge hende, vel at mærke
Du skal i øvrigt have ros for, at du ønsker at give så flot en gave
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)