Import af falsk Rolex for EU-domstol.
Citat:Når nu vi endeligt skal ha EU, kunne de vel der i det mindste klare at gøre det tydeligt og finde en regel der galt alle - men næh
Noble gl. konservativ navnebroder !
Ikke så negativt nu... La´ os se, hvad EU siger om sagen - lige pt. hænger afgørelserne ofte (ang. privat import af ægte Rolex med en redone skive, juvelerifremstillet lynette osv , i hvert fald) på humør af den vedrørende urmager som åbner mailen, varemærkets repræsentant (advokat) har sendt til PK.
Og absolut nej, jeg synes ikke (som du godt ved) at jeg nogensinde ville være pro handlinger, som skader / rammer andre - som i din en anelse overdreven eksempel ang. indbrud og cykeltyverier.
Det eneste forskel i vores holdninger er, at jeg tror at kopister laver naturligtvis penge for sig selv, men tilfælligtvis og uhensigtmæssigt samtidigt gratis PR / reklame for mange mærkevarer. Og det tror du ikke på.
Fantastisk, at der kommer en afgørelse. Lige pt. har forvaltningen af de her love været en inkonsekvent omgang af Palles-Cirkus. (Netop pga. manglen af præcedens).
Hvis lovene ang. ophavsret er bedre i DK end i UK... det har jeg simpelthen ikke viden nok at mene det ene eller andet.

Når vi nu er økonomisk set derhen at politikere (tilsyneladende helt seriøst) går ind for fjernelsen af dagpenge, sterilisering af bistandsklienter osv., ville det måske hjælpe lidt økonomisk at sætte bagatelgrænser i sager hvor der ikke i gænse forstand er direkte personificerede ofre, men hvor myndighedenes (forgæves) indsats koster mere end de fleste har fantasi for at forestille.

La´ os se hvad EU siger om den fornævnte GMT Master-kopi. Jeg tror at omtalen indtil videre har allerede solgt et - par stykker af slagsen (ægte, altså Icon_e_wink ).
Så har vi noget konkret at rette os efter.

Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Import af falsk Rolex for EU-domstol. - af TioMalo - 20-09-2012, 11:37 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)