Afstemning: Hvilket ur ville du foretrække?
Seiko Marinemaster 300
Omega Planet Ocean 42 mm
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 02-08-9108

Omega Planet Ocean 42 mm vs. Seiko Marinemaster 300
Jeg har haft begge ure.

PO i flere omgange og i begge størrelser forskelligt lay-out. XL (45,5mm) udgaven er for stor til mig og 42mm passer mig bedre. Jeg husker den perfekt i vægten, sad super godt på armen og den "tikkede" bare derudaf. Det var en fornøjelse at have på.
Den eneste minus er glasset Icon_exclaim det er fedt at man nærmest kigger på skiven og "ser" direkte på skiven. Tilgengæld kommer der en fedtet finger på, skæmmer det Icon_evil og det er svært at tørre af igen Icon_twisted Icon_twisted jeg følte at jeg brugte meget tid under vandhanen for at rengøre glasset Icon_rolleyes

Seiko MM har jeg haft lånt af flinke Joepete Icon_e_wink Jeg husker det som tungere og højere en PO' en, men det sad perfekt Icon_exclaim
Lumen er god, lunetten er lækker og skiven er letlæselig. Jeg var dog bange for at ridse det, så det røg retur efter ca. 2-3 uger Icon_rolleyes dumt for jeg fik et KANON tilbud på det, men jeg slå ikke til - dumt HG Icon_rolleyes Icon_rolleyes

Det er to skønne ure, PO ville jeg vælge hvis "dress" var det primære Icon_exclaim
MM ville jeg vælge hvis jeg skulle dykke eller hvis "tool" var det primære Icon_exclaim

Jeg har stemt MM, hvorfor Icon_question PO virker lidt "kedelig" (som alm. sort) MM' en fungerede bedre set i mine øjne Icon_exclaim

Men det er tæt løb og jeg overvejer stadig begge ure, IGEN, jeg trænger sådan til et bedre ur efter nærmest at have levet i "ursølibat" i AL for laaaaang Icon_mrgreen
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Planet Ocean 42 mm vs. Seiko Marinemaster 300 - af HG - 07-12-2011, 07:08 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)