Omega PO Vs JLC Master Compressor - what to buy?
Steff_DK Skrev:Et fedt ur, til ufornuftigt mange penge, skal ikke købes for at tale til ens fornuft.
Det skal købes fordi det taler til dine følelser, og fordi det får dig til at smile for dig selv, når du ser det på dit håndled.

Fantastisk! Kan vist ikke formuleres mere præcist.

Er mange argumenter, der taler imod at bruge så mange penge på et ur, men det handler jo ikke bare om at kunne se, hvad klokken er...

I fht til snakken om stort og flashy vs lille og diskret, er jeg helt på bølgelængde med dig, Baun. Jeg leder efter et ur, der ikke er for "synligt" og "bling bling". Jeg kan sagtens se det fascinerende og smukke ved de flashy af slagsen, som det Claus har postet et billede af tidligere i tråden, men personligt er jeg til de mere anonyme og diskrete.
Er bl.a. det, der tiltaler mig meget ved JLC'eren. Mit indtryk er, at det primært er kendere, der genkender et JLC på afstand, hvorimod et Omega alt andet lige er mere genkendeligt. Jeg er meget vild med designet af dem begge, så må vist bruge lidt tid på at føle efter, hvilket ur jeg virkelig ikke kan undvære (og på at undersøge priser, der i sidste ende kan "hjælpe" med den svære beslutning).

Tusind tak for de mange indlæg og gode råd og forklaringer.

Mvh Jeff

Beskeder i denne tråd
Re: Omega PO Vs JLC Master Compressor - what to buy? - af Jeff - 30-10-2012, 11:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)