Holdbarhed på en Breitling rem - 1 år ?
Hej alle,

Tak for jeres kommentarer. Som jeg skriver har uret ikke været brugt meget, og det har aldrig været vådt eller lign. Jeg er med på at en rem er en sliddel og den derfor naturligvis ikke holder evigt. Men helt ærligt - et ur til 30.000 kr... burde en rem ikke kunne holde 2 år?? Når jeg ser på remmen og som man kan se på billedet så er det tydeligt at det faktisk er dårligt håndværk og/eller ringe kvalitet af remmen der ligger bag. Den kan simpelthen ikke holde. Hvis jeg havde brugt uret dagligt og i al slags vejr, ja så havde det været helt håbløst nu.

Jeg kender mange med både meget billigere og meget dyere ure, som har gået med deres ur i årevis, og vel er remmen blevet slidt - men defekt er den ikke, og det er min!

JEg må indrømme at når jeg køber et ur til 30.000 hos en respektabel urmager (Halse) og af en meget anerkendt fabrikat (Breitling) - ja, så troede jeg at man samtidig købte en kvalitet og en service der lå langt ud over det man ville få til et ur til 1.500 hos en lokal ur-pusher. Det synes jeg ikke man får her, og jeg må tilstå at jeg er skuffet over kvaliteten. Halse oplyser han synes det er helt normalt og mange skifter rem hver år...

Jeg troede faktisk at et sådan ur og rem var lavet til at blive brugt - men jeg går ud fra at jeg så må købe en ny rem. Æv.

Anders

Beskeder i denne tråd
Re: Holdbarhed på en Breitling rem - 1 år ? - af andersw - 01-11-2012, 10:45 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)