Omega PO Vs JLC Master Compressor - what to buy?
Selvfølgeligt er der to sider af alt - Jeg har heller ikke en eneste statistik - men ville ikke vælge JLC fordi jeg dermed regnede med mindre omkostninger fremover end ved et Omega 8500 e.l. (og måske endnu mindre med deres tidl. eta baserede)
Hvis jeg valgte JLC, fordi der givet er mere håndværk idet - finere forarbejdning - nok hvad man må betegne samlet som finere horologi - og fordi det er et mærke der til en vis grad sniger sig under rateren hos gennemsnittet - men jo nok ses af dem der skal se det Icon_e_smile
Det går altid sådan i sådanne diskutioner, at der går æbler og pærer i dem. Omega er heller ikke i mine øjne skoda - men det skyldes jeg kender skoda gennem de mange dårlige år - ligeså lidt som et JLC til brugt pris her 35.000 har spor med ferrari at gøre. Omega laver strålende ure - i en masseproduktion, og har fortjent deres placering - JLC har topure, som kan sammenlignes med Ferrari, men også mange som ikke kan - stadigt horologisk over Omega - men

Vælg med hjertet - hvis du står med to i næsten samme prisklasse her - ud fra forskellige kriterier, som du har kunnet læse dig til i tråden - der findes ikke nogen absolutte RIGTIGT eller FORKERT her desværre
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

Beskeder i denne tråd
Re: Omega PO Vs JLC Master Compressor - what to buy? - af hannover_dk - 01-11-2012, 05:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)