13-01-2013, 06:05 PM
Baun Skrev:Jeg har selv med stor fornøjelse handlet med flere og modtaget super vejledning og råd fra fx.Helt enig i din liste og godt indlæg. Der er en del flere rigtigt gode handlere i DK end den liste og alle disse arbejder jo med at sælge ure i vores lille andedam, og skulle de være bad-guys, så ville det superhurtigt være rygtet ud overalt - så der er i mine øjne ikke nogen bad guys mellem de etablerede handlere jeg kender til her hjemme heldigvis.
Mads Gjødesen
Peter Halse
Bjarne Vork
Camaro
Krognos
Mølbak
Svajz
Og sikkert flere andre. Jeg har aldrig modtaget dårlige eller egennyttige råd fra urhandlere der opererer på de to fora. Så jeg anbefaler meget gerne alle - også nybegyndere at tage mod råd.
Men vigtigt er det at stille seriøse spørgsmål hvis man vil have gode og brugbare svar.
VH Baun
Alle vil jo naturligvis gerne ha mest muligt for urene, men generelt beskrives alt generelt ordentlig, og jeg har heller ikke hørt om problemer med afterservice hvis noget driller. Generelt set er de også så godt inde i markedet prismæssigt, at priserne svarer meget godt til markedet iøvrigt. Samtidigt gør de meget ud af at vælge ure som har en vis værdi og generelt ikke er så svære at sælge. Det er noget skidt set i forhold til at det begrænser udvalget til det sikre og i sagens natur kan det blive det lidt mere ensformigt.
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)