Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi?
Har man penge nok og de rigtige folk bag sig, så er det stadig spændende at se hvad der gør et nyt ur-mærke til det mærke man faktisk vil sætte sine penge i og hvad skal man så sammenligne et sådant ur med, for historien er jo først ved at blive skrevet.

Når der klistres et mode-navn eller for den sags skyld bil-mærke på et ur, så siger det ikke mig noget nødvendigvis og dette fra Ralph Lauren ville aldrig være et valg, hvis man stod med en ordentlig pose penge og det må andre føle på samme måde, vil jeg tro.

Nu har jeg jo et Paul Picot, som er lidt i samme boldgade med at være et nyt mærke der bliver skruet sammen og forsøgt at sælges i de pænere kredse, men sådan rigtig at slå igennem, her i DK...nej, vel!

Det er ikke så enkelt, blot at købe sig til den finere horologi og så kører det bare der ud af.....

De ur-magasiner jeg holder mig er jo fyldt med så mange for mig ukendte mærker at jeg må undres over de produktioner der ligger bag, men husk nu på at vi i lille DK holder os til de faste mærker, mere end at turde prøve nyt, når der skal købes i den lidt dyre ende.

Gode ting skal have en god historie at fortælle og jeg ved simpelthen ikke om R L er en god historie når det kommer til ure... Icon_question

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af Miwes - 11-02-2013, 11:55 PM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 12-02-2013, 04:12 PM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 12-02-2013, 09:55 PM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 13-02-2013, 09:48 AM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 13-02-2013, 02:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)