Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi?
Er det ikke en lidt farlig holdning at have, at bare fordi et brand ikke har urene som deres væsentligste indtægtskilde (læs: kerne kompetance) er det no-go? Bør man ikke vurdere produktet individuelt og vurdere kvaliteten, og ud fra en objektiv holdning vurdere om produktet er i høj kvalitet og leverer value for money? Jeg har selv samme tendens og køber f.eks. ikke sko, tasker, punge, ect. accessories fra tøjproducenter, da jeg af gl. lærdom altid har hørt, at det standard produkter med et kendt logo og vupti 50 % overpriced. Men hvis et firma som RL virkelig lægger sig i selen og rent faktisk producerer top kvalitet sko, ure, ect. bør de vel også accepteres som en seriøs kvalitetsproducent?

Jeg kunne heller ikke drømme om at købe et RL ur, men derfra og til at begynde at betragte dem som seriøs producent, er der for mig nu ikke så lang vej. Deres produkter er da langt mere seriøse i tilgangen til kvalitet end mange velrenommerede schweiziske brands, der hjernedødt smider let modificerede ETA værker i deres ure.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 12-02-2013, 04:12 PM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 12-02-2013, 09:55 PM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 13-02-2013, 09:48 AM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af TimeToWatch.dk - 13-02-2013, 01:06 PM
Re: Ralph Lauren... Et mode ur eller finere horologi? - af MortenKN - 13-02-2013, 02:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)