13-02-2013, 11:06 PM
Jeg går med ur af flere grunde, og modsat mange er den primære grund ikke for at vise klokken;) Jeg holder meget af tanken om at have et luksus-ur på armen, ikke for at flashe det for andre, men derimod for min helt egen personlige tilfredsstillelse.
Teknikken og historien bag urene er bestemt også en drivkraft forbundet med interessen, men designet, komforten, kvaliteten osv. er uden tvivl den største drivkraft hos mig;) Jeg har det faktisk således, at jeg i løbet af dagen oplever at have kigget på uret adskellige gange uden at have den fjerneste ide om hvad klokken måtte være, pinligt.
Jeg vælger tit og ofte udfra det visuelle, og betragter mest af alt mine ure som det mandlige smykke.
Hilsen Tom.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Teknikken og historien bag urene er bestemt også en drivkraft forbundet med interessen, men designet, komforten, kvaliteten osv. er uden tvivl den største drivkraft hos mig;) Jeg har det faktisk således, at jeg i løbet af dagen oplever at have kigget på uret adskellige gange uden at have den fjerneste ide om hvad klokken måtte være, pinligt.
Jeg vælger tit og ofte udfra det visuelle, og betragter mest af alt mine ure som det mandlige smykke.
Hilsen Tom.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)