05-04-2013, 07:53 PM
Hej.
Jeg er ny bruger her på forummet, og der med også ret ny i det her med ure.
Jeg har valgt at starte min samling med min farfars gamle ur jeg fandt i en skuffe.
Det havde ligget der i MANGE år, over 20 år.
SÅ jeg mente at det ville ha godt af en rensning og justering, og afleverede det hos en flink og dygtig urmager der er blevet rost her på forummet.
Selv om jeg stadig har fuld tillid til ham, og slet ikke er i tvivl om hans kunnen vil jeg spørge nogen med mere erfaring, om hvor længe det normalt tager for sådan en operation.
Han har haft det snart i en måned, og sidst jeg var i kontakt med ham den 19/3 sagde han at det lige skulle reguleres et par dage mere.
Siden har han ikke reageret på mine henvendelser.
Er det normalt at tiden er en anden i den branche end i værdenen udenfor ?
venlig hilsen
MMAD
Jeg er ny bruger her på forummet, og der med også ret ny i det her med ure.
Jeg har valgt at starte min samling med min farfars gamle ur jeg fandt i en skuffe.
Det havde ligget der i MANGE år, over 20 år.
SÅ jeg mente at det ville ha godt af en rensning og justering, og afleverede det hos en flink og dygtig urmager der er blevet rost her på forummet.
Selv om jeg stadig har fuld tillid til ham, og slet ikke er i tvivl om hans kunnen vil jeg spørge nogen med mere erfaring, om hvor længe det normalt tager for sådan en operation.
Han har haft det snart i en måned, og sidst jeg var i kontakt med ham den 19/3 sagde han at det lige skulle reguleres et par dage mere.
Siden har han ikke reageret på mine henvendelser.
Er det normalt at tiden er en anden i den branche end i værdenen udenfor ?
venlig hilsen
MMAD

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)