08-04-2013, 02:59 PM
Citat:
Tio Malo Skrev:Citat:Hvis nogen har ure til reparation hos en urmager, hvor det tager for lang tid, så bør man rykke vedkommende personligt i stedet for at fremføre sin sag i et offentligt forum.
Jeg er nu uenigt, Peter.
Den der "information wants to be free" gælder også her. Ang. både ris og ros.
Den der, at "alle involverede har sikkert fået besked" er jeg 100% med på, samme ang. at man ikke skal blive ved at trampe i en klagesag i al evighed (tænk, Mensch, tænk !), men - og jeg er ked af at sige dette - vi voksne mennesker kan ikke helt kapere den her kosten rund & velmenende råd ang. hvad vi burde gøre og hvad vi ikke burde.
Er jeg fuldstændigt alene & helt galt afmarcheret ?
Og til sidst: Peter, denne jeremiade er absolut ikke skrevet dig (a standup guy) in mente men kun og udelukkende handlende om vintageure.dk´s debatpolitik.
Peace, Luv & Stads - John
PS. Hvis nogen har mere at ytre ang. mit indlæg, la´ os starte en ny tråd - ellers gør vi off topic i den grad...
Citat:I have to agree with you here John . I think it is a good idea to stop now anyway . Like you say he has got the message , and he is a very good watchmaker and nice guy . So i think we should leave it at that .
But anyone should know that the meaning of this site is to help one another to get good service . But at the same time never turn it into a Witchhunt .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)