12-05-2013, 09:17 AM
bjorn_e58 Skrev:Det er et par lækkerbiskener, du har fået fat i der. Det kunne være jeg skulle prøve lidt mere aktivt at supplere mit ene lommeur med et eller to mere.
Og så det allerbedste: Du har fotograferet dem liggende ovenpå en hat! Se det kan jo få mig til at reagere.
/Bjørn.
Takker Bjørn !! Tænkte nok, at du ville forstå at værdsætte det !! Hatten er en Serratelli 5X Silverbelly beaver made in USA
Status på de to lommeure efter nu at have haft dem en lille uges tid er, at Hamilton uret går med en forbløffende præcision !! Det taber max 10 sekunder i døgnet, hvilket må siges at være dybt imponerende for et ur, der er mere end 100 år gammelt !!
Waltham uret trænger dog meget kraftigt til at blive renset og smurt, idet det jævnligt går i stå og generelt taber megen tid - tror, at det skal forbi Peter Halse inden længe
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)