19-06-2013, 07:58 PM
Hej urbrødre 
Jeg er ny her på forummet og må sige at dette lige er stedet for en ur tosse som mig. Så håber at jeg via dette forum kan få inspiration, tips og tricks og god råd mht ure... Så ser frem til at dele vores fælles glæde for ure sammen med jer.
Og nu til mit spørgsmål: Jeg har i dag netop solgt mit Tom Kristensen Le Mans ur. Og synes nu at tiden er inde til at søge efter noget som ligger over i klasse. Så står nu i den rare situation (som det jo er
) at jeg skal have købt et nyt ur men HVILKET? Mit drømme ur har altid været et Omega Planet Ocean meeeeen det ligger nok lidt over mit budget lige pt, så spørgsmålet er om man kan få noget lignede til en 4-6000kr. Det er så her I kommer ind i billedet, jeg håber lidt på i kunne komme med evt forslag til hvad der kan fås i det prisleje. I må også komme med andre forsalg som ikke lige minder om et Planet Ocean. Jeg vil gerne købe nyt men vil lige så gerne købe brugt hvis det er vejen frem, så længe kvaliteten er i orden.
Eneste krav er bare at uret gerne:
Må være "Lidt Stort" da jeg selv er en robust bygget person med et håndled på 18-19 cm i diameter.
Uret må gerne kunne bæres til hverdag (Ikke arbejde) og i weekenderne.
Skal IKKE være et quatz værk.
Håber i har nogle gode bud.
Jeg er ny her på forummet og må sige at dette lige er stedet for en ur tosse som mig. Så håber at jeg via dette forum kan få inspiration, tips og tricks og god råd mht ure... Så ser frem til at dele vores fælles glæde for ure sammen med jer.
Og nu til mit spørgsmål: Jeg har i dag netop solgt mit Tom Kristensen Le Mans ur. Og synes nu at tiden er inde til at søge efter noget som ligger over i klasse. Så står nu i den rare situation (som det jo er
Eneste krav er bare at uret gerne:
Må være "Lidt Stort" da jeg selv er en robust bygget person med et håndled på 18-19 cm i diameter.
Uret må gerne kunne bæres til hverdag (Ikke arbejde) og i weekenderne.
Skal IKKE være et quatz værk.
Håber i har nogle gode bud.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)