Ønskeliste ang. div. småjusteringer
Tio Malo Skrev:
Geodoc Skrev:Ligeledes tilbydes man stavekontrol. Det ser således ud:
Torben - jeg er ganske tilfreds med min smuktklingende cirkusdansk. Og når jeg er, må alle andre være ligeledes.
Ganske enig. Som du tidligere har skrevet i: Mit første ur: ”Farmanden havde et job, som garanterede at man fik set verden & lært mange sprog halvdårligt. Som konsulatansat boede vi - som regel - 6 til 8 måneder et sted.”
… Hvilket forklarer både de alternative stavemåder; men så sandelig også den erfaringsmæssige overhøjde, som jeg respekterer og værdsætter.

Tio Malo Skrev:Vi deler holdninger ang. alt iHejs fra Apple, Torben; men jeg ser nu ikke at brugerne på debatten er utilfredse med Tapatalk. Tvært imod.
Men, vil du finde negative udsagn om hvad som helst, finder du dem på nettet. Massernes - ikke at nævne de gamle sure mænds - ynglingshobby er at kværulere.
Jeg er ganske overbevist om nødvendigheden af TapaTalk på fremtidens forum.

For nylig sendte jeg PB fødselsdags lykønskninger til et par fødselarer, der ikke længere er flittige på vort forum.
(Korrespondancen gengives her anonymiseret).
Jeg anførte, at PB blev anvendt, da folk ellers ville blive forskrækkede over, at der sådan lige pludselig dukkede indlæg op på forum:
Geodoc Skrev:Hej N1
İmage
Du får lige en fødselsdagshilsen, med ønske om fantastisk dag.

Jeg anvender PB, for ikke at forstyrre forums harmonisk aftagende aktivitetskurve: Y = 7,45 * X^-0,123; hvor Y=aktivitet og X=tid
Det kunne jo være, at nogen ville blive forskrækkede, hvis et indlæg pludseligt dukkede op Icon_mrgreen

Modtag min bedste ønsker om en fortræffelig dag. - Icon_e_biggrin Torben
Geodoc Skrev:Hej N2
İmage
Synes lige jeg ville "flage et tillykke op".

Jeg vælger PB, da et indlæg på forum blot ville forstyrre vor aktivitets-statistik, der "fader" asymptotisk mod 0 (nul).
Men sådan har vi vel(?) alle op og nedture:

İmage
... håber i hvert fald, at du har optur Icon_e_wink og får en rigtig god dag.

Med venlig hilsen - Torben

Fra første fødselar, modtog jeg:
N1 Skrev:Ha ha. Tak for det, Torben.

Mit fravær på sitet skyldes i høj grad den manglende mulighed for at bruge tapatalk (iPad og iPhone er blevet mine foretrukne platforme for internetbrug);
men også det dalende (som i "lave") aktivitetsniveau.

Dagen tilbringes i selskab med familie, mens mit XXXXX gør iøjefaldende væsen af sig på venstre håndled...
Mens jeg stadig overvejer, hvilket ur jeg skal anskaffe mig, da det er ved at være tid til fornyelse, kan jeg mærke...

God søndag.
/N1
Som jeg læste svaret, er TapaTalk et must, og bør selvfølgeligt implementeres på urforum.dk

Når dette så er sket, vil jeg stå med TapaTalk, på samme måde, som en nonne, der får stukket et pessar i hånden…
… hva’ hulen ska’ jeg bruge det til?
At jeg ikke selv agter at bruge TapaTalk, eller forstår skønheden- endsige nødvendigheden af applikationen – er ikke ensbetydende med, at jeg ikke vil anbefale det, tvært imod.

Lad mig udtale det i klart sprog:
”Jeg er bedøvende ligeglad med om folk lægger indlæg på forum med TapaTalk, med en brevdue, en runetavle eller en blyant kækt placeret i analåbningen”……
….. bare de skriver indlæg og er medlevende. TapaTalk er jo et udtalt ønske, så la’ os få det!

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ønskeliste ang. div. småjusteringer - af Geodoc - 19-06-2013, 10:00 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)