Ur rejsen
Det er en dejlig historie, geodoc, og som altid ganske velskrevet. Jeg skal ikke gentage min historie, som bedst er beskrevet i dette indlæg. Vores rejser har begge varet nogenlunde lige lang tid, men har alligevel været forskellige. For mig har selve værket faktisk ikke den store betydning som sådan; det skal bare være "godt og holdbart". Den store betydning for mig er selve funktionaliteten, hvorfor min samling er præget af ure, der kan tåle at komme i vandet, og ure, der viser tidszoner. Det er begge dele helt praktisk, noget jeg har brug for. Selv sådan noget så banalt som at jeg ikke kan undvære dato er en del af mit grundlag for hvad, jeg har købt. Jeg har også haft kronografer, fordi jeg troede, at jeg ville bruge dem som kronografer, hvilket jeg i praksis ikke gjorde, så de er røget ud og bliver ikke erstattet. Derudover har brand-værdi betydning for mig - og jeg tager gerne de klø, jeg måtte få, fordi jeg siger "det skal være Rolex". Æstetikken har også betydning for mig, og det har været med til at få guld i forskellige mængder ind, og det næste, jeg har i tankerne er også guld.

/Bjørn.
Svar

Beskeder i denne tråd
Ur rejsen - af Geodoc - 24-10-2013, 12:50 AM
Re: Ur rejsen - af bjorn_e58 - 24-10-2013, 11:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)