Meyers automatic, steel chronograph gents `Fly Racer 47` wri
Jeg har skrevet en post i din anden tråd om Chrono24 Icon_smil

Det ur du viser kender jeg ikke og jeg har aldrig hørt om mærket, men oprigtigt talt tvivler jeg meget på, at det er endog 10 kilo værd !

Jeg har ingen tiltro til Lauritz vurderingspriser og/eller deres ekspertise - og heller ikke til deres seriøsitet, når det gælder salg af nye varer !

Mit gæt vil være, at det viste ur, er med et billigt kinesisk produceret værk og at det er smækket sammen af billige cnc producerede dele - jeg ville selv ikke give over 1000 kr. for det .

Mit råd til dig, hvis du vil ofre 8-20.000 kr. på et godt ur, vil være at købe et brugt ur hos en af de danske brugturshandlere, som jeg nævner i min post i den anden tråd og så fra et anerkendt mærke !

Hvis du køber det viste ur til mere end 1000 kr. bliver du næsten uundgåeligt snydt !

Jeg er ked af, hvis du synes jeg virker lidt hård her, men jeg ville virkelig nødigt se en ny urinteresseret spilde penge på et ur som dette, som 6 måneder efter at du har købt det vil være nærmest usælgeligt igen for mere end 4-500 kr. på DBA ! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Meyers automatic, steel chronograph gents `Fly Racer 47` - af pbr - 11-12-2013, 03:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)