Following the footsteps of the Explorers ! ;-)
Hr. Sonne Skrev:Stort tillykke med den fantastiske klokke, Peter. Har en kollega, der netop har bestilt denne model, så glæder mig til at se med fingrene Icon_smil

Sover du med den op armen? Og nyder du igen at kunne aflæse klokken i mørke? Icon_cool

Takker ! Icon_smil

Din kollega kan godt glæde sig - det er et super behageligt ur, der skiller sig lidt ud fra resten af de "sædvanlige" Rolex sportsmodeller ! Icon_smil

Jeg sover rent faktisk med den på armen og det er en af de ting, der var med til at jeg valgte et nyt ure, nemlig at jeg kan aflæse klokken i mørke, hvilket jeg savnede med mine vintage ure ! Cerachrome lumen på uret er meget langtidslysende, så jeg har ingen problemer med at aflæse klokken helt frem til tidligt om morgenen ! Samtidig gør de brede visere og "maxi-skiven", at de står meget tydeligt osgå i mørke ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Following the footsteps of the Explorers ! ;-) - af pbr - 08-09-2014, 08:31 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)