12-03-2013, 12:39 AM
Jeg så at dreamwatch, har et Breitling for Bentley Mark VI - 2012 til salg med et såkaldt complications 19 værk eller B19 som også er deres bestegnelse, men i mads Gjødesens dejlige artikel med værkernes oprindelse kan man så læse at det er et Eta 2892-a2 månefase.
Er der tale om et værk der er fuldstændigt ændret så det nærmest kun er navnet eta, der er tilbage, eller hvad ?
Hvis ikke er det godt nok mange penge for et ur uden in-house værk.
Men man kan altid finde et eller andet hvis næsten hvilken som helst urfabrikant, når vi taler om for og imod, men det var fordi jeg lige faldt over dette og har altid troet at deres complication værker var in-house uden dog at jeg har fuldt op på det førend nu!!
Er der tale om et værk der er fuldstændigt ændret så det nærmest kun er navnet eta, der er tilbage, eller hvad ?
Hvis ikke er det godt nok mange penge for et ur uden in-house værk.
Men man kan altid finde et eller andet hvis næsten hvilken som helst urfabrikant, når vi taler om for og imod, men det var fordi jeg lige faldt over dette og har altid troet at deres complication værker var in-house uden dog at jeg har fuldt op på det førend nu!!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)