En tur op ad Madison Avenue (IWC, AP, PP, JLC, FPJ, ALS) - nu med alle billeder
(12-07-2015, 07:46 PM)jacobzimmer Skrev: Fik lige en "horologisk stå dreng" :)! Gik du med både din JLC og FP før de fandt så tunge skyts frem, eller er det ganske normalt ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Som udgangspunkt ganske normalt. Min (subjektive) oplevelse er, at serviceniveauet er ganske højt og at der sjældent er begrænsninger på hvad du må se og røre ved. Som altid bliver det bare bedre af at du stiller spørgsmål, der viser din indsigt eller begejstring. 

Du behøver heller ikke have jakkesæt eller guldur på for at blive taget alvorligt. Herovre går de allerfleste afslappet/komfortabelt klædt så butiksfolkene kan jo ikke se om du bare kigger eller om du har dit sorte Amex med. Som jeg har nævnt før, så er der også hård konkurrence om kunderne, så betjening og service er i top. 

Jeg havde JLC på armen hos JLC mens Journen var på de andre steder. Journen kaster altid et anerkendende nik af sig. 

Og så hjælper det selvfølgelig at have været der nogle gange - er stille og roligt ved at blive en del af familien flere steder. Hos FPJ var der andre på besøg som jeg har mødt flere gange til arrangementer. FPJ-folkene har på en eller anden måde fået bygget en lille 'klub-stemning' op, hvor man bare kan komme forbi til en kop kaffe uden at skulle bruge 50.000 USD ;-)

Claus

(12-07-2015, 07:46 PM)KimT Skrev: F... mig, du lever (ur)livet. Endnu engang tak for at du gider dele med os almindelige dødelige Icon_cool

Haha. Det vil jeg gøre,til det sidste sekund herovre. Det er for sjovt...og lur mig om der ikke kommer mere denne uge. Watch this space - der sker noget tirsdag aften. 

Claus

I
(12-07-2015, 09:03 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg har sagt det før Claus....du har et kedeligt liv   Icon_e_biggrin1 Icon_blink

Selvfølgelig gas jeg bukker mig i støvet   Icon_not
Og siger wish it was me  Icon_drool Icon_drunken 

Med ønske om den ondeste optur 
Hilsen herfra  Icon_party

Haha. Ja, jeg går også tidligt og skuffet i seng her aften....NOT.

Tak for de gode ønsker,

Claus

Svar

Beskeder i denne tråd
RE: En tur op ad Madison Avenue (IWC, AP, PP, JLC, FPJ, ALS) - nu med alle billeder - af cfnissen - 12-07-2015, 09:05 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)