Unboxing Aqua Terra 41,5mm blå skive :-)
Da nu forumsoftwaren ikke gør det muligt at få noget ud af de sidste 4 billeder, har jeg croppet de to bedste til, så de viser lidt mere, selv i de små crappy formater, som det er muligt at vise herinde !!

Forhåbentlig kan det være med til at give et indtryk af skivens fantastiske blå metalliske farvespil !

İmage

İmage

Med alle de forbedringer og det kæmpearbejde, man har gjort for at gøre forummet til den super oplevelse, det er nu, så er det mig ufatteligt, at man vil acceptere, at billedvisningen på denne måde er blevet forringet !! Icon_computer

At kunne understrege sine indlæg med gode og tydelige billeder, samt vise rigtig gode billeder af sine og andres ure, er i mine øjne mindst 50% af værdien af et forum som dette. Ja, det skal også være et nørdeforum med tekniske og historiske tekster, men vi må nok indse, at det store flertal gerne vil se og vise gode billeder af smukke ure - at nedprioritere dette (tilsigtet eller utilsigtet), det er i mine øjne en falliterklæring af de helt store !! Icon_cry
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Unboxing Aqua Terra 41,5mm blå skive :-) - af pbr - 25-07-2015, 09:03 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)