07-04-2013, 07:25 AM
Stensbjerg Skrev:Pas på begynder du første at kigge godt efter så er der meget godt derude![]()
men man ender meget nemt i nogle situationer hvor "almindelige mennesker" tænker at man er en sær snegl.
Hehe ja. Nogle gange kan det være svært at stirre diskret, specielt hvis man har svært ved at se hvilket ur det er.
På et tidspunkt stod jeg og snakkede med en kollega, mens jeg forsøgte at regne ud hvilket ur han havde på (det så fedt ud men kendte det ikke). jeg må have gloet lidt for meget, for han opdagede det, tog uret af og rakte mig det og sagde "her så kan du kigge alt det du vil". Det var et gammelt russisk dykkerur, så der var fedt nok, men shit det var pinligt i situationen.
Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)