07-04-2013, 05:31 PM
@Baun: Tak for de pæne ord. Wristshots mv. nedenfor - jeg har ikke noget målebånd med cm her i NY, derfor får du en iPhone 4 til størrelsessammenligning...Størrelsen på Reverso er lidt en jungle. Der findes et utal af varianter. Det sikreste er at læse meget om det og så prøve det på!!!!
@cecand: Tak! Og ja, at kunne se memovoxens indvolde er unikt. Derfor er jeg også rigtigt glad for uret. Jeg går dog ikke så meget med det, idet det lige er 1-2 mm mindre end de andre Master Controls. Men jeg prøver
Kom i tanke om, at det er et ur jeg havde jagtet i lang tid på mange forskellige urfora, især uden for DK. Der kommer mildest talt ALDRIG nogen til salg. Sørme om der ikke kom et ur til salg på et af de danske fora - og ejermanden arbejdede på et kontor to bygninger fra mit eget kontor i Hellerup. Sjov oplevelse.
Wrist

Tykkelse

Størrelse ift iPhone 4

@cecand: Tak! Og ja, at kunne se memovoxens indvolde er unikt. Derfor er jeg også rigtigt glad for uret. Jeg går dog ikke så meget med det, idet det lige er 1-2 mm mindre end de andre Master Controls. Men jeg prøver
Wrist

Tykkelse

Størrelse ift iPhone 4

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)