Maurice Lacroix Masterpiece Le Chronographe Squelette
Set ud fra et rent æstetisk synspunkt er jeg sådan set enig, men nu er det sådan at der er en betragtelig forskel i indkøbsprisen på de to ure. ML koster i omegnen af 90K fra nyt, hvor Vangarde kan erhverves for 37K. Derudover må det formodes at der ligeledes er en heftig afskrivning på dem begge, hvis man da overhovedet kan komme af med dem igen. For mig betyder det også en hel del.... Og så kan man sige at selvom man købte ML'eren til lad os bare sige 70K på bud, så kan den nok næppe indbringe mere end MAX 35-40K herhjemme - Og selv i den prisklasse vill 99,9% af køberne nok vælge noget andet alligevel.. Således svarer selve afskrivningen på ML'eren næsten til indkøbsprisen på den Vangarde.... Vangarden købt til listepisen på 37K kan måske indbringe hvad 15-20K i DK hvis man er heldig??? Så afskrivningen er en del mindre..... Gætter jeg på
Svar

Beskeder i denne tråd
Maurice Lacroix Masterpiece Le Chronographe Squelette - af MortenKN - 10-04-2013, 02:23 PM
Re: Maurice Lacroix Masterpiece Le Chronographe Squelette - af MortenKN - 24-04-2013, 09:38 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)