09-08-2016, 09:44 PM
(29-07-2016, 09:02 AM)Lars Skrev: Hej Munch82.
Tag du det bare helt stille og roligt. Hvad jeg ikke er blevet kaldt i tidens løb...og er trods alt med endnu.
Det med visere kan være rigtig svært.
Selv er jeg på jagt efter en viserpåsætter hvor man netop monterer viserne i samme højde, så vidt jeg ved forlanger Omega at man skal have den, om den så bliver brugt...eller om urmageren gør som han altid har gjort, Tjaaa, det er jo det.
Da jeg laver en del vintage kronografer, har jeg været ude for netop det her omtalte problem ret ofte, det er løst med den viserpåsættersætter...og lige pludselig så kommer den nok i hus...
Mvh
Lars
Hej Lars,
Undskyld for det lange svar, men har været på ferie, og har været optaget af så meget andet.
Igen tak for dine svar, det har været til stor hjælp.
Lige så snart du får din viserpåsætter, så sæt tid af til mig, jeg betaler gerne godt for at mit ur sidder snorlige.
Det kan godt være at jeg er en smule pertentlig, men når uret stod snorlige inden service, skærer det i hjertet at se det (i mine øjne) sjusket sat sammen.
I det mindste går det rigtig godt, taber pt. 1 sekund i døgnet, og det må siges at være tilfredsstillende.
Mvh Munch82

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)