Superkopier
Jeg snakkede en dag med dem inde i Klitgård I aalborg hvor de fortalte de havde fået et ur ind til service, som de sendte til Rolex, hvor det så kom tilbage og alt Rolex branding var fjernet, de havde ikke set forskel og uret var i 18k guld..

Som jeg altid har sagt, en cnc maskine er nu engang en cnc maskine om den står i Schweiz eller Kina (selvfølgelig er der forskel på modeller..) men hvis man kan tjene 50-100.000 pr solgte enhed.. Så skal der sku ikke sælges mange for at tjene en maskine ind..
Jeg sad en dag og kedede mig og kom til at tænke på fakes og faldt over et forum for fakes, alt fra Longines, Tudor, Rolex, Oris, Breitling osv, hvor folk diskuterede hvor de kunne få de bedste fra, og blev fanget af det så læste en del, og der var flere som lavede modeller som var utroligt tæt på de originale (kunne aldrig finde på at købe fake) og når de forskellige "leverandører" kommer op i version 4-5 stykker af feks Tudor pelagos, så er det altså ret små detaljer som ikke er rigtige.. Selv deres spænde osv som vel egentlig er ret unikt på pelagos, i det forum fornemmede jeg at brugerne blev lyttet til af dem der lavede dem, og mange lavede sammenligninger med de rigtige med makro billeder, vægt osv osv..

Pointen er jo at kan noget laves ét sted.. Kan det også laves et andet sted!

Har en kammerat der er cykel mekaniker går ret meget op i cykler og grej.. En af hans venner havde købt en Kina kopi af en noget dyr fælg til hans racer, og de kunne fanme ikke se forskel på dem! Så det sker sku alle steder hvor der er penge..

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar

Beskeder i denne tråd
Superkopier - af bjorn_e58 - 15-07-2017, 12:16 PM
RE: Superkopier - af Miwes - 15-07-2017, 01:20 PM
RE: Superkopier - af Appleboy - 15-07-2017, 02:10 PM
RE: Superkopier - af stenstrupigen - 15-07-2017, 10:49 PM
RE: Superkopier - af Stensbjerg - 15-07-2017, 04:51 PM
RE: Superkopier - af Lars - 17-07-2017, 08:38 AM
Superkopier - af whoa - 17-07-2017, 07:55 PM
RE: Superkopier - af Miwes - 17-07-2017, 10:58 PM
RE: Superkopier - af whoa - 18-07-2017, 08:37 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)