30-07-2017, 09:04 PM
(29-07-2017, 09:08 AM)Kamstrup Skrev: Hej Kristian, lige et opfølgende spørgsmål; er det kun i weekenderne at der er "pop-up kaffebar" eller er det alle dage fra den 12 til den 27?Hej Jesper,
Kamstrup (der under alle omstændigheder ligger vejen forbi til en eminent kop kaf')
Nej, det er sgu hård kost og alle dage! ... Jeg holder åbent alle dage 8-20.... Hvis det giver mening. For ellers tror jeg, at min kone gerne ser at jeg følger den mindste i skole kl. 8 og så først åbner lidt over 9 (eller hvor lang tid det tager fra Espergærde til Kgs. Nytorv med tog og cykel)
Men hvis jeg lave omsætning svarende til dagens faktiske omkostninger fra kl. 8-10 ved hjælp af de kunder som er på vej på arbejde eller den slags, så vil jeg nok prioritere at åbne. Hvis der er helt tomt og jeg nærmest står mutters alene, så tager jeg det mere roligt og åbner om formiddagen. Jeg kan holde åbent til længere end 20, hvis der er kunder.
Det er umuligt at vide hvilket flow der er og da det normalt slet ikke er noget jeg gør i, altså styksalg, så bliver det en oplevelse, en erfaring og læring.. Håber ikke jer brænder nallerne og at de store cruise ships bare vælter ind med købestærke kinesere om ikke andet..
Hvis der er sort af mennesker er det jo nok begrænset hvor meget jeg kan deltage i af komsammen, men hvis I har tålmod så er jeg altid klar til en snak og en kaffe :)
Begge mine vintage Seiko er i sønderjyske for en kærlig hånd og jeg synes ikke at det er stedet for Speedmaster..
Men mon ikke jeg har noget på, som viser klokken :)
Kristian

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)