Nybegynder og første køb. Input og råd søges
Tak for et ualmindelig flot oplæg til en god tråd.

Først og fremmest vil jeg anbefalede at købe et godt, nyere brugt ur. Med det budget du nævner - ca 25 K er der rigtig, rigtig mange fine ure at vælge imellem og du får mest for pengene ved at købe brugt. et ur som måske har kostet 40 K fra nyt kan købes til ca 25 K brugt. Mit personlige valg til den pris vil være et Omega PO med cal. 8500 - altså Omegas fineste værk. Jeg tror at du måske ikke har så meget fokus på hvad der tikker inde i uret endnu, men mange oplever at det betyder mere og mere jo mere de ved om urene - og med dit startoplæg, tror jeg du ved rigtig meget mere om et årstid - og du vil blive glad for at du fik et keeper med et fint værk og et super lækkert design fra en af de anderkendte og højt estimerede producenter.

Mit andet valg til 25 K ville være at kigge på IWC og hvad de tilbyder i den prisklasse. Det er også super lækkert og ure der holder på sigt - især hvis man ken lide det lidt strammere design IWC ofte har.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nybegynder og første køb. Input og råd søges - af MortenKN - 09-05-2013, 03:44 PM
Re: Nybegynder og første køb. Input og råd søges - af baun - 09-05-2013, 05:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)