18-08-2017, 11:12 AM
(17-08-2017, 11:23 PM)bjorn_e58 Skrev: I USA, hvor jeg jo boede en overgang, har enhver lille flække et sted - gerne som et hjørne af et supermarked - hvor man kan indlevere eller hente pakker til transport af mindst en håndfuld forskellige firmaer som Fedex, UPS, DHL, osv, og hvor man får rigtig service af mennesker. Det er mig helt ubegribeligt, at det samme ikke findes her, hvor vi i stedet måske har et firma, med en automat.
/Bjørn
Her i Viborg har vi bl.a. et par DHL stationer hos lokale handlende og kiosker, hvorfra man også kan sende pakker m.v. - stor var min skuffelse dog, da jeg har fornylig som privatperson ville sende en pakke med et kamera til en værdi svarende til f.eks. en nyere Omega ! Jeg fik at vide, at de ikke kunne påtage sig at sende værdipakker eller forsikrede pakker for private ................. jeg blev henvist til PestNord !
Jeg valgte selv at levere kameraet personligt i København og få pengene i hånden efter at køber havde stillet sig tilfreds med standen osv. !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)