Nybegynder og første køb. Input og råd søges
Først og fremmest tak for alle de input og råd der er kommet indtil nu!

Udover, at enkelte idéer er blevet aflivet i mit hoved allerede, så er der kommet mindst ligeså meget at gruble over, omend på en positiv måde :) Jeg vil dog sige, at jeg er meget nærmere et Omega PO lige nu, men det kan ændre sig. Jeg har også i sinde at købe brugt, og så helst fra Danmark. Forventningens glæde er også meget vigtig for mit vedkommende, så jeg har ikke noget problem med at vente på det "rigtige" ur, men jeg tror ikke der går så længe igen før jeg ender med noget. Rammen på 25K er også et max, så billigere alternativer er helt sikkert også noget jeg vil have for øje. Der har jeg også kigget på nogle Anonimo ure der også er flotte.

Kom endelig gerne med flere forslag hvis noget popper op, og jeg skal nok spørge (dumt) hvis der er noget jeg er i tvivl om. Hele inhouse begrebet virker stadig noget broget (men sådan er det måske), også efter de tråde jeg har kunne finde om det herinde.

Og billeder skal der nok komme den dag jeg trykker på aftrækkeren.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nybegynder og første køb. Input og råd søges - af MortenKN - 09-05-2013, 03:44 PM
Re: Nybegynder og første køb. Input og råd søges - af Kristensen - 10-05-2013, 10:45 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)