Består Urdebattens brugergruppe primært af direktører?
Så meget som mange af jer brugere ser ud til at interessere jer for jeres passion, kan jeg kun håbe på at blive "bidt" lige så hårdt. Jeg gør i forvejen en del i Pc'er samt "head-fi", altså hovedtelefoner og tilbehør dertil. Når det kommer til PC'er tillader jeg mig at drømme lidt mere, end jeg gør om f.eks. ure, da jeg har væsentligt mere viden på det område, og derfor har et større "perspektiv" når det kommer til, hvad jeg gerne vil ende ud med af udstyr.

Jeg kan genkende "indlæringsvanskelighederne" angående ure, fra da jeg jeg begyndte at interessere mig for PC'er - det her med at én måske nævner, at der sidder et "5m85"-urværk i et ur, og at jeg som relativt ny i denne verden skal Google mig frem til, hvad søren det må være.

Jeg gør det samme med hardware i dag - jeg ved f.eks. at det er AMD's Threadripper-CPU'er der passer i en TR4-sokkel, og ikke Intel's Core i9 - det vil for den "u-indviede" også være sort snak.
Grail: Pequignet Royale Paris Ref: 9010173
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Består Urdebattens brugergruppe primært af direktører? - af Krellef - 19-02-2018, 05:50 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)