13-05-2013, 08:31 PM
Jeg var selv en my fra at købe et VC Overseas Chrono Titanium efter at have solgt min Diver, men gik for en AP ROC istedet :)

Jeg fortryder egentlig ikke, meeeeen den VC er satme også lækker og det jeg havde i kikkerten, kom på lænke med gummi og "croco" rem, så jeg havde haft lidt forskellige udtryk at lege med!
Men er dog ikke så vild med deres stål version da den ser lidt for pæn ud imo... (har dog også haft kigget på den Kim viser, som står til en ganske fin pris
) Og så skal Overseas'en imo være med chronograph, den "alm" model ser simpelthen for kedelig ud...
- Og af de tog du viser, ville jeg 110% gå for AP Diveren
Selvom du formentlig har set 100-vis af billeder skal du da lige have et af min gamle

Jeg fortryder egentlig ikke, meeeeen den VC er satme også lækker og det jeg havde i kikkerten, kom på lænke med gummi og "croco" rem, så jeg havde haft lidt forskellige udtryk at lege med!
Men er dog ikke så vild med deres stål version da den ser lidt for pæn ud imo... (har dog også haft kigget på den Kim viser, som står til en ganske fin pris
- Og af de tog du viser, ville jeg 110% gå for AP Diveren
Selvom du formentlig har set 100-vis af billeder skal du da lige have et af min gamle
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)