14-05-2013, 10:50 AM
jk Skrev:I verdensmarkedssammenhæng fylder Danmark nul og nix. VC har en forhandler i Danmark, og da mange urentusiaster går mest op i, hvad gensalgsværdien af deres ure er, så er det nok svært for "ukendte" mærker som Blancpain, Breguet og VC herhjemme.
Jeg er meget, meget tilfreds med mit VC Overseas Chrono ref. 49140 fra 2004. Det er top kvalitet helt igennem. Helt på højde med mit AP RO 15300. Chronoen får rigtig meget tid på armen, og jeg elsker, at ingen aner hvad det er.JK
Det forstår jeg ganske udemærket - det er og forbliver et lækkert ur! Desuden har jeg det på præcist samme måde, når jeg bærer et af mine ''ukendte'' ure. Man går rundt på div. gader og stræder, hvor langt de fleste ikke har en idé, om hvad der pryder ens håndled, er klart et af de små glæder i min hverdag.
Jeg må ærligt erkende, at jeg har et ''love/hate relationship'' til VC, da jeg visuelt synes bedre om deres ure ift. AP. Ulempen for mit vedkommende ligger i det enkle forhold, at VC ure generelt tager noget af en kantstensafskrivning, så snart køberen har forladt butikken.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)