05-07-2018, 04:30 PM
(05-07-2018, 04:15 PM)phrede Skrev: Super fede billeder. Uret mindre mig om det MSAR jeg engang købte af dig :) Endnu et ur man aldrig skulle ha' solgt :D
Takker
Der er også RIGTIG mange ure, som jeg også tænker at jeg aldrig skulle have solgt - men det er jo desværre vilkårene ! Når der skal noget nyt ind, så er der noget andet der er nødt til at ryge videre !
Det er rigtigt at CWC´en er lidt samme koncept som MSAR, der dog var mekanisk. Dog er der her den væsentlige forskel (bortset fra farven naturligvis), at MSAR og de andre SAR modeller fra Marathon, har meget høje lunetter og derfor i mine øjne ser uproportionalt høje ud i forhold til kassens størrelse. Nok en faktor, der har været med til at begrænse langtidholdbarheden af disse ure, for mit vedkommende.
CWC´en er meget lavere og sidder langt mere harmonisk på håndleddet.

Tror næsten, at lunetten på MSAR´en er dobbelt så høj !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)