Omega Speedmaster Pro. Cal. 321 service...
Først mange tak til alle for fine svar
Uret beholder jeg til min dødsdag - ligesom min far der havde det på da han pludselig døde: jeg havde lavet gode bøffer og god rødvin var i glassene da han fik det dårligt og besvimede. Han døde på vej til hospitalet.
Det var heldigt at jeg fik uret da hans pung med div. kort og kontanter var blevet “væk” if. hospitalet.
Ja remmen er lidt speciel. Jeg har ikke fået købt kørehandsker med de samme røde syninger og kanter i huller... Det kommer til at give et helt andet og gennemført look. Har dog også org. stållænke. Flere remme kommer til!
Ved ikke hvor slemt det ville være at få poleret kasse og få skiftet glas - evt en ny krans? Beholder selvfølgelig nuværende glas og krans til evt senere brug.
Uret blev serviceret i oktober 2014 af en AD på Frederiksberg. Det virkede ikke optimalt efter 1. service så det kom retur - men det har stadig nogle mekaniske problemer som kunne tyde på de ikke har tjek på håndværket - eller adgang til reservedele... Vil ikke nævne navn på urmager da han skal have chancen for at evt. at afhjælpe dette (har lovet at se på det). Jeg bruger kun uret ved specielle lejligheder så det har ikke fyldt så meget - og tiden er gået!
Se foto af nederste knap der stikker ud - sådan så det også ud efter service!
VH Peter
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Jens, KOP
Svar

Beskeder i denne tråd
Omega Speedmaster Pro. Cal. 321 service... - af Dammerdreng - 21-02-2019, 02:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)