09-05-2020, 09:27 PM
Og jeg vil gerne give en KÆMPE thumbs up til Frederik: Har et næsten nyt Eterna Kontiki Bronze, som pludselig begyndte at gå i stå.... Jeg fik en pris på rep inde i City, 4.500,-..... Så ville jeg hellere sende det på fabrikken, tænkte jeg, men skrev lige til Frederik først. Og så sendte jeg uret til ham (han betaler porto!) og efter kort tid ringede han til mig, og fortalte at han ikke kunne finde fejl på uret? Det tikkede fint, holdt gangreserven osv..... Men han ville lige give det et ekstra check, om jeg var indforstået med det? Og selvfølgelig var jeg det. Han ringede så tilbage, og syntes ikke han ville gøre noget ved det, IF it ain't broke, don't fix it...... Og så sendte han det tilbage til mig, og uden at jeg forstår det, så går det helt fint? Prisen for hele balladen: INGENTING! Jeg fik ikke en gang lov til at betale portoen! Og til denne helt urimelige pris, fik jeg altså et højt kvalificeret kig på uret, porto frem og tilbage, samt flere virkelig informative og hyggelige snakke i telefonen, med en super behagelig og kompetent urmager! Jeg er bare målløs over service niveauet! Og jeg har mange ure, så i fremtiden er det helt sikkert, at jeg har fundet urmager til service og rep af mine ure! Jeg kan slet ikke rose ham, så højt han fortjener!!!!!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)