30-05-2013, 01:56 PM
Det kunne have været morsomt at lade 5-10 forskellige erfarne handlere score uafhængig af hinanden og se resultatet. mon ikke det her er som på brugt bil markedet at forskellige handlere fokuserer på forsekellig segmenter og mærker - og har lidt lettere ved at sælge "elementer" som passer med fokus og segment. Således har CT-Watches nok lettere ved at sælge et breitling end du har, mens et JLC har større chance for at blive solgt hos dig end hos Claus.
Men super fin liste og forhåbentlig fin snak. jeg kan ikke rigtig gøre mig klog på hvad der er rigtigt og forkert, men jeg er klart overrasket over din scoring på nogle af de lidt dyrere mærker - altså JLC, IWC - jeg ville have troet at de var lidt sværere at sælge. Jeg ville nok også pga. lavere pris have troet at både breitling og Omega var lettere at sælge end Rolex.
vh baun
Men super fin liste og forhåbentlig fin snak. jeg kan ikke rigtig gøre mig klog på hvad der er rigtigt og forkert, men jeg er klart overrasket over din scoring på nogle af de lidt dyrere mærker - altså JLC, IWC - jeg ville have troet at de var lidt sværere at sælge. Jeg ville nok også pga. lavere pris have troet at både breitling og Omega var lettere at sælge end Rolex.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)