30-05-2013, 05:10 PM
Encino Skrev:Af ren nysgerrighed; hvordan kan det være, at du ikke har medtaget Philippe Dufour? Er det FOR mico et brand (hvis man overhoved kan kalde det et brand) til at nå listen?Et hurtigt kig på Chrono24, viser at man ikke engang kan søge på dette mærke, hvilket vel vil sige, at der er et MEGET begrænset udvalg af dem på "brugtbørsen"...
Rent horologisk ville han jo stryge godt til tops og omtales ofte som den bedste nulevende urmager og som de mest eftertragtede ure i verden (igen pga. det MEGET begrænsede antal og den umuligt flotte finish).
hr.holm Skrev:Fin liste... dog syntes jeg JLc er lidt høj.. med 70.. jeg har ikke haft nemt ved at sæge dem jeg har haft..ville sætte den lidt lavere.. er overrasket over Hublot..har så høje point..( hublot har jeg holdt mig fra pga jeg ikke tror jeg kan sælge det igen..)Min erfaring med JLC er meget begrænset (læs: ingen endnu) men jeg har erfaret, at ure over 50k kan være lidt tunge at slippe af med, medmindre man sælger dem til foræringspris... eller der står Rolex på skiven
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)