26-11-2021, 05:35 PM
Hmm. Flokken af "gamle sure mænd" (DET indbefatter klart mig selv!) bliver jo gradvist mindre, og jeg har jo heller ikke været god nok til at være aktiv. Måske fordi jeg og min flok Rolex stort set kun er interessant for mig selv og om (forhåbentlig rigtig) mange år for mine arvinger. Men jeg kunne jo heller ikke rigtig tage mig sammen til at svare på din mini anmeldelse, og til cfnissen fyrede jeg bare en joke af. Og da willy skrev at Rolex var blevet ligegyldigt (eller noget i den retning), blev jeg jo bare ramt, så det blev også mest til lidt mellem en spydighed og et ærgerligt suk. Men i takt med at CNC maskiner bliver bedre og billigere og mennesker bliver dyrere er der længere og længere mellem de "rigtige" ure, og man ser oftere og oftere mekaniske ure, der er ligegyldige af den ene eller anden grund. Nå, nu blev det vist mere et svar på willy's post med kvababbelser og endnu et LE på hondinkee.
Jeg kan jo næsten ikke tillade mig at sige, at jeg kommer til at savne dig, pbr, for jeg er her jo heller ikke selv ret meget. Men så lad mig komme med et forsigtigt gæt: Dit fravær vil nok være på ubestemt tid, men ubestemt betyder jo bare, at du ikke har bestemt dig, så mon ikke du alligevel snart er at finde her igen. Jeg kunne jo også tage mig sammen og lave en update på min flok Rolex. Jeg voksede jo ud af min tidligere kasse, og det var vist til jul sidste år min hustru foræde mig en ny. Men på den anden side, så vil det jo bare være en af de posts, du nævner blot giver rygklapperi bare fordi der er nogen billeder.
Undskyld - det blev vist bare til en gang sludder/sladder.
Life is hard!
/Bjørn.
Jeg kan jo næsten ikke tillade mig at sige, at jeg kommer til at savne dig, pbr, for jeg er her jo heller ikke selv ret meget. Men så lad mig komme med et forsigtigt gæt: Dit fravær vil nok være på ubestemt tid, men ubestemt betyder jo bare, at du ikke har bestemt dig, så mon ikke du alligevel snart er at finde her igen. Jeg kunne jo også tage mig sammen og lave en update på min flok Rolex. Jeg voksede jo ud af min tidligere kasse, og det var vist til jul sidste år min hustru foræde mig en ny. Men på den anden side, så vil det jo bare være en af de posts, du nævner blot giver rygklapperi bare fordi der er nogen billeder.
Undskyld - det blev vist bare til en gang sludder/sladder.
Life is hard!
/Bjørn.
Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)