25-12-2021, 11:14 PM
Jeg kan bedst lide de nye Tudor, hvor Rolex navlestrengen er mindre og de på mange måder laver federe ure end Rolex (jeg er nu også lidt tvivl om Rolex stadig laver ure, eller om de sælger pladser på ventelister). Specielt black bay serien kan noget, men desværre er mange af urene for høje til mig. Lige indtil 58, som er et super lækkert.
Selvom vi alle godt ved at det ikke rigtig er tool ure, kan jeg gode lide at Tudor lancerer ure der er total tool og egentlig udenfor deres målgruppe, eksempelvis med sære krans låsemekanisme eller faste lugs. Det er næppe for at tjene penge de lancerer urene, men det giver noget tool til brandet, og så man kan bilde sig selv ind at ens 30k black bay ur slet ikke er ekstravagant men et nødvendig værktøj.
Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
Selvom vi alle godt ved at det ikke rigtig er tool ure, kan jeg gode lide at Tudor lancerer ure der er total tool og egentlig udenfor deres målgruppe, eksempelvis med sære krans låsemekanisme eller faste lugs. Det er næppe for at tjene penge de lancerer urene, men det giver noget tool til brandet, og så man kan bilde sig selv ind at ens 30k black bay ur slet ikke er ekstravagant men et nødvendig værktøj.
Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)