Just checking : Panerai
Dit spørgsmål falder næsten sammen med endnu en "afsløring" fra Perezcope:

https://perezcope.com/2022/03/27/the-new...wngrading/

Det er nok ikke den almindelige forbruger der læser den blog, men inkarnerede Paneristi som tidligere var aktive har det nok lidt svært med den alternative business moral der hersker, og svært ved fortsat at være brand-ambassadører. Jeg har altid opfattet Panerai som meget drevet af community, og mon ikke de har mistet adskillige støtter gennem de sidste år - det er mit gæt. Panerais design er uomtvisteligt unikt og der vil altid være kunder som syntes om det, mig selv inc., jeg har bare svært ved at elske firmaet som den urnørd jeg er. De bevæger sig på en måde i stik modsat retning af hvad jeg troede (håbede) de ville, nemlig at flytte sig opad i værdikæden og etablerer sig som en mere tung spiller på markedet inc., bedre værker, bedre forarbejdning. Om et ur er "pengene værd" er for mig et fjollet spørgsmål, det er det _aldrig_ , det er en hobby for mig og derfor skal jeg også på een eller anden måde identificerer mig med de værdier som producenten udtrykker. Der er vist ingen producent der laver ure for forbrugerens skyld, men de fleste sender dog i det mindste et signal om at de respekterer kunderne - det syntes jeg ikke at Panerai gør i øjeblikket.
[-]
  • cfnissen, Jens, KOP
Svar

Beskeder i denne tråd
Just checking : Panerai - af mojohe67 - 08-03-2022, 07:20 PM
RE: Just checking : Panerai - af Appleboy - 09-03-2022, 07:37 AM
Just checking : Panerai - af Stensbjerg - 09-03-2022, 09:18 AM
RE: Just checking : Panerai - af willy - 09-03-2022, 06:59 PM
Just checking : Panerai - af Larsb - 12-03-2022, 03:15 PM
RE: Just checking : Panerai - af longbear - 30-03-2022, 08:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)