06-06-2013, 08:51 AM
Jeg må tage hatten af for Jesse J, idet hun har god stil fsva. musik og ure. Hun bærer et Piaget Polo (spol frem til 2:32) i 'Domino'.
[youtube]UJtB55MaoD0[/youtube]
Eminem bærer et G-Shock i 'I Need a Doctor', hvilket er et interessant valg for en ellers talentfuld rapper (spol frem til 4:55).
[youtube]VA770wpLX-Q[/youtube]
Rolex og AP bliver brugt som potensforlænger af Jay Z og Beyonce i 'Upgrade U' (spol frem til 0:08, 3:10 og 4:07).
[youtube]6nr8hPnZfMU[/youtube]
2Pac bar derimod sit Rolex Day-Date med stil! Manden havde sgu talent, når det kom til rap.
[youtube]coA6xUngOmw[/youtube]
Dernæst er jeg kommet i tvivl, men bærer Rick Ross ikke et Cartier Ballon Bleu i denne video (spol frem til 1:27)?
[youtube]5vyLvBBbtMo[/youtube]
[youtube]UJtB55MaoD0[/youtube]
Eminem bærer et G-Shock i 'I Need a Doctor', hvilket er et interessant valg for en ellers talentfuld rapper (spol frem til 4:55).
[youtube]VA770wpLX-Q[/youtube]
Rolex og AP bliver brugt som potensforlænger af Jay Z og Beyonce i 'Upgrade U' (spol frem til 0:08, 3:10 og 4:07).
[youtube]6nr8hPnZfMU[/youtube]
2Pac bar derimod sit Rolex Day-Date med stil! Manden havde sgu talent, når det kom til rap.
[youtube]coA6xUngOmw[/youtube]
Dernæst er jeg kommet i tvivl, men bærer Rick Ross ikke et Cartier Ballon Bleu i denne video (spol frem til 1:27)?
[youtube]5vyLvBBbtMo[/youtube]

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)