08-06-2013, 03:37 PM
Hej Casper og velkommen til ItsTime.dk
Mit personlige valg (af de to) vil klart være Rolex´et. Rent udseendemæssigt er Breitlingen slet ikke mig.
Det er min subjektive mening udelukkende baseret på designet. Dog vil jeg sige at du skal prøve dem begge på,
bærekomforten på SDDS for mig ikke er i top. Men der er mange andre der er super glade for det og det er jo en
meget individuel ting.
Få prøvet begge på - tag et par skridt væk fra et spejl og vurder helheden med uret på og se så om ikke det giver sig selv.
Mht. gensalgsværdi kommer det jo helt an på hvor "godt" der indkøbes
men mon ikke at SDDS holder værdien bedre.
Lige meget hvad er det en fed situation at befinde sig i og jeg ønsker dig held og lykke med det. Husk at vende tilbage med
billeder af resultatet
Og god tur sydpå, jeg hører mange ting fra min svoger om disse ture. Han er også i søværnet og
har været afsted en del gange med Absalon.
Mit personlige valg (af de to) vil klart være Rolex´et. Rent udseendemæssigt er Breitlingen slet ikke mig.
Det er min subjektive mening udelukkende baseret på designet. Dog vil jeg sige at du skal prøve dem begge på,
bærekomforten på SDDS for mig ikke er i top. Men der er mange andre der er super glade for det og det er jo en
meget individuel ting.
Få prøvet begge på - tag et par skridt væk fra et spejl og vurder helheden med uret på og se så om ikke det giver sig selv.
Mht. gensalgsværdi kommer det jo helt an på hvor "godt" der indkøbes
Lige meget hvad er det en fed situation at befinde sig i og jeg ønsker dig held og lykke med det. Husk at vende tilbage med
billeder af resultatet
har været afsted en del gange med Absalon.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)