Cafétræf i Odense, fredag den 28. Juni - AFLYST
Hej urtosser

Efterhånden er der skabt en lille tradition i København og Århus for at mødes til såkaldt cafétræf. Det synes jeg ikke, at vi fynboer skal snydes for.

Derfor vil jeg gerne tage initiativ til lignende arrangement i Odense. Oplægget er som følger:

Vi mødes fredag den 28. Juni sidst på eftermiddagen på en hyggelig restaurant centralt i Odense. Jeg har lavet aftale med restauratøren som bakker op om idéen. Vi får et bord for os selv hvor vi kan nørde som vi har lyst. Det er helt individuelt, om man blot vil blive et par timer, eller tage hele turen. Man kan spise fortrinlig veltillavet dansk mad på stedet, endda til en ganske fair pris. Og udvalget af specialøl fejler heller intet skulle jeg hilse at sige.

Man tager selv de ure med man orker, dog skal vi ikke forvente mulighed for borde opstillet til større samlinger, men mindre kan vel også gøre det. Og vi kommer sikkert lige så meget for hyggen og det gode selskab.

Jeg tænker at vi satser på min. 5 personer for at gennemføre arrangementet, men håber selvfølgelig på langt flere.

Eventuelle spørgsmål om sted mm i PB til undertegnede.

MVH Lars U.
MVH Lars U
Svar

Beskeder i denne tråd
Cafétræf i Odense, fredag den 28. Juni - AFLYST - af Lars U - 10-06-2013, 05:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)