16-06-2013, 01:00 PM
Det er helt fint og også forståeligt at man gerne vil kunne gå direkte på debatten, som det er i dag.
Det er jo heller ikke ændret, vi vender bare ideen
Men at påstå at Urdebatten ikke længere er som tænkt i starten holder ikke. For det første var det mig
der startede Urdebatten og mine tanker kender du åbenbart ikke. ALLE ting der sker her på siden er 100%
som det var tænkt oprindeligt. Jeg vil tillade mig at citere mig selv fra det allerførste indlæg der var herinde.
Friheden til at linke, reklamere, tale priser, sige hey, sådan et har jeg til salg - skriv til mig, var de primære tanker. Ikke så
hårde regler, hvilket ikke er ændret, selv om at nogle synes vi burde ændre hele den oprindelige ide f.eks ifht. friheden til
reklamering. Tværimod har jeg holdt fast i grundtankerne på trods af pres ifht. fri reklame m.m. hele vejen igennem.
Faktisk er det dem som ikke vil have reklamerne, der vil ændre på den oprindelige ide og ikke os
Det eneste nye er at
Urdebatten er blevet en del af ItsTime.dk - noget jeg også gerne ville fra starten, men bare ikke kunne overskue på daværende
tidspunkt. Faktisk talte jeg allerede med Mads om det i forbindelse med opstarten af Urdebatten.dk
Nå, det var et sidespor.
Det var ikke os der bragte dette spørgsmål på banen her i tråden, men vi valgte at bruge lejligheden til at høre for og imod.
Så tak for det og husk nu at kigge forbi de andre sider på ItsTime.dk
Det er jo heller ikke ændret, vi vender bare ideen
Men at påstå at Urdebatten ikke længere er som tænkt i starten holder ikke. For det første var det mig
der startede Urdebatten og mine tanker kender du åbenbart ikke. ALLE ting der sker her på siden er 100%
som det var tænkt oprindeligt. Jeg vil tillade mig at citere mig selv fra det allerførste indlæg der var herinde.
KimT Skrev:Velkommen til danmarks nyeste interesse forum, hvor urene er omdrejningspunktet.
Vi har valgt at starte dette forum primært pga. egne interesser for det horologiske, men også fordi vi mener at den danske urverden trænger til lidt nyt.
Idéen bag, er et mildt modereret forum, hvor der er plads til store armbevægelser.
Links til andre interesante internetsider er velkomne og moderatorerne vil kun træde til, hvis det er bydende nødvendigt.
Til gengæld vil vi i størst muligt omfang, selv deltage i debatterne herinde.
Vi håber i vil tage godt imod vores tiltag, og håber samtidig at det vil blive et velbesøgt tilflugtssted, når urene trækker.
Endnu engang velkommen til urdebatten.dk
Friheden til at linke, reklamere, tale priser, sige hey, sådan et har jeg til salg - skriv til mig, var de primære tanker. Ikke så
hårde regler, hvilket ikke er ændret, selv om at nogle synes vi burde ændre hele den oprindelige ide f.eks ifht. friheden til
reklamering. Tværimod har jeg holdt fast i grundtankerne på trods af pres ifht. fri reklame m.m. hele vejen igennem.
Faktisk er det dem som ikke vil have reklamerne, der vil ændre på den oprindelige ide og ikke os
Urdebatten er blevet en del af ItsTime.dk - noget jeg også gerne ville fra starten, men bare ikke kunne overskue på daværende
tidspunkt. Faktisk talte jeg allerede med Mads om det i forbindelse med opstarten af Urdebatten.dk
Nå, det var et sidespor.
Det var ikke os der bragte dette spørgsmål på banen her i tråden, men vi valgte at bruge lejligheden til at høre for og imod.
Så tak for det og husk nu at kigge forbi de andre sider på ItsTime.dk
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)